Bticino wordt nieuwe shirtsponsor van BC Oostende in de Basketball Champions League

Bticino zal zeker voor 1 jaar te zien zijn op de shirts van BC Oostende tijdens de Europese campagne. Het sterke merk, Bticino, van de Franse speler Legrand Group wordt zo voortrekker van BCO’s Europese campagne. Bticino vergezelt hiermee op de shirt TUI, Provincie West-Vlaanderen en Luchthaven Oostende.

Rony De Pauw, Senior Business Development Manager van Bticino: “Als  internationaal A-merk is het logisch dat Bticino zich graag linkt met een topclub  zoals landskampioen basket  BC Oostende,  die zich in zijn segment  eveneens als A-merk profileert en bovendien reeds jaren actief is op  internationaal niveau. Het is ons een genoegen  om dit seizoen deze warme en gedreven  club als main sponsor te mogen steunen in hun Champions League campagne !”

Vanessa Flamez, commercieel directeur van BC Oostende: ”de uitstekende sponsorrelatie die wij al hadden met het internationale bedrijf Legrand Group én de daarbijhorende Europese dimensie van de Basketball Champions League competitie heeft de upgrade in samenwerking dan ook mogelijk gemaakt.  Onze versterkte partnerrelatie met Legrand Group is dan ook een logische stap in de duurzame relatie die wij met hen nastreven.  Immers, wij beogen met elke partner continuïteit.

Bticino  is een merk van de Franse Legrand Group en wordt wereldwijd erkend als specialist,  trendsetter op vlak van schakelaars en residentiele systemen zoals domotica in functie van de geconecteerde woning  en videoparlonfonie via wifi.

Bticino  staat symbool voor made in italy topkwaliteit,  technologie en design. innovatie staat centraal, waarbij intelligente oplossingen, efficientie en respect voor het milieu zorgen voor een meerwaarde in elk van onze producten


Vanessa Flamez
commercieel directeur
BC Oostende

vflamez@bcoostende.com
0496 16 06 43

Back to top