Partnership tussen BCO en OMCollective

OMCollective vestigt zich in met een 2e werkplek in Oostende en gaat tegelijk ook een partnership aan met basketclub Oostende.

OMCollective, online marketing agency uit Sint – Niklaas, heeft sinds eind december een vaste stek in Oostende. Na het hoofdkantoor in Sint – Niklaas, is het tijd om de kuststreek te verkennen. Om de klanten en potentiële klanten in de regio West-Vlaanderen te servicen, werkt het beter en efficiënter om ook daar een poot te hebben. Het 2e bureau valt ook samen met een nauwe partnership met basketclub Oostende, een begrip in de streek.

OMCollective werd in 2009 opgericht en heeft zijn hoofdkantoor, met intussen ca. 30 online marketing consultants, in Sint – Niklaas. OMCollective is een online marketing bureau in de breedste zin van het woord. Het biedt strategisch inzicht en oplossingen op maat voor de klanten.

De keuze voor een kantoor in Oostende viel samen met een partnership met de basketclub. De club is gericht op uitmuntendheid, innovatie en integriteit. 3 Waarden waar OMCollective zich graag mee meet. Basketclub Oostende heeft 18 landstitels, 18 bekers van België en 10 Supercups op haar palmares.

BC Oostende brengt in haar businessclub zowel regionale als nationale partners met elkaar in contact.

Vanessa Flamez, Commercieel Directeur BC Oostende: “Toen OMCollective ons benaderde om een samenwerking aan te gaan waren wij bijzonder opgetogen gezien we met het online gebeuren vandaag een versnelling hoger willen schakelen te midden van de digitale evolutie. Immers, het online gebeuren neemt een steeds prominentere rol in en al zeker in het businessmodel waar wij als club op teren. Die belevenis – of experience dimensie is veruit de belangrijkste motivator om een avond te spenderen bij BCO naast het zien van topbasket. Hoe anders én meer kan je die totaalbeleving als club belichten dan via een uitgedost online marketingbeleid? OMCollective lijkt ons dan ook dé perfecte partner als specialist in online marketing. ”

Michel De Baer, CEO OMCollective: “OMCollective gaat steeds op zoek naar partners die aansluiten bij onze waarden en bij BC Oostende hebben we een gelijke gevonden. De club is zich al s geen ander bewust van het belang van een optimaal online marketing – en communicatiebeleid om de betrokkenheid met de bezoekers en de fans te verhogen. Door onze lange termijn partnership met de club, openen er nieuwe deuren en mogelijkheden, want business en sport zijn een perfecte match.

Back to top